تقابل قدرتمندترین کاراته کار های سبک های کنترلی ایران


در وزن منهای 55 کیلوگرم محمد شایگان و رضا روشن دو سبک وزن برتر سوپر لیگ سال 92 به همراه وحید حسنی پور اردونشین سال گذشته که به دلیل مصدومیت از اردوهای تیم ملی کنار رفت به صورت دوره ای با هم مبارزه می کنند تا نفر برنده این سه نفر به مصاف مهدی حاتمیان نفر اول مسابقات قهرمانی کشور (شیراز) برود. در این مرحله کاراته کایی که از 3 مبارزه صاحب 2 برد شود به اردو می رود تا به مجید حسن نیا، مرد طلایی کاراته ایران در آسیایی 2013 امارات ملحق شود.

در وزن منهای 60 کیلوگرم، محمد شهریاری نفر سوم رنکینگ سوپر لیگ با علیرضا اجدادی 3 دور مبارزه می کند و فرد پیروز در2 مبارزه، به مصاف هامون درفشی پور، قهرمان آسیا در سال 2013 و امیر مهدی زاده تنها طلایی کاراته ایران در رقابتهای جهانی 2012 پاریس خواهد رفت تا پس از برگزاری یک مسابقه دوره ای اردونشین های این وزن معرفی شوند.

در وزن منهای 67 کیلوگرم، مهرداد پورشیب، مصطفی پور فرج و شاهین جعفری نفرات اول تا سوم رنکینگ سوپر لیگ به صورت دوره ای به مصاف هم می روند تا فرد پیروز با محمد رضا بخش محمد لو 3 دور مبارزه کند. نفر منتخب با حسین سمندر، سعید احمدی و حامد زیگساری ( سه عضو اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا) به صورت دوره ای مسابقه می دهد تا در تکلیف اردونشین های این وزن مشخص شود.

در وزن منهای 75 کیلوگرم، کیوان بابان و مرتضی شفاهی نفرات اول و دوم رنکینگ سوپر لیگ در 3 مبارزه به مصاف هم می روند و در نهایت برنده این میدان با ابراهیم حسن بیگی مسابقه خواهد داد تا پیروز این مبارزه به مصاف بهمن عسگری و سعید حسنی پور( اعضای اعزامی تیم ملی در آسیایی 2013) برود.

در وزن منهای 84 کیلوگرم، هادی صفی دارنده رتبه یک رنکینگ سوپر لیگ در این وزن با یونس نوروزی 3 دور مبارزه می کند تا برنده این دیدار به مصاف مهدی سلطانی و علی فداکار برود تا تکلیف کاراته کایی که قرار است به همراه ذبیح اله پورشیب در اردو باقی بماند، مشخص شود.

در وزن به اضافه 84 کیلوگرم هم ، پیمان سلطانیان، بهزاد بهرامی، ایمان سنچولی و هادی عرب مبارزه انتخابی را برگزار می کنند تا در نهایت 2 نفر از آنها به همراه سجاد گنج زاده و سامان حیدری اردونشین شود.

گفتنی است روز سه شنبه (دوم اردیبهشت) علاوه بر برگزاری مسابقات بزرگسالان، مرحله دوم رقابتهای انتخابی تیم های ملی نوجوانان، جوانان و زیر 21 سال کاراته که خود را مهیای حضور در مسابقات قهرمانی آشسیا در مالزی می کند نیز برگزار می شود.

اردوی آماده سازی تیم های ملی کاراته در بخش مردان و در تمامی رده های سنی طی روزهای سوم تا ششم اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی شهید کبکانیان تشکیل خواهد شد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: